Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Iordache Marin
861
Interbrands Orbico, cel mai mare distribuitor și logistician din România, a înregistrat o creștere semnificativă în anul 2023, depășind pentru prima dată pragul de 6 miliarde de lei în cifra sa de afaceri. Potrivit datelor furnizate de Ministerul Finanțelor, compania a înregistrat venituri de peste 6 miliarde de lei, echivalentul a peste 1,2 miliarde de euro, într-o creștere de 17% față de anul precedent.
Interbrands Orbico s-a format prin fuziunea a două entități importante de pe piața distribuției: Interbrands, care include companiile Interbrands Marketing & Distribution și Professional Brands, și Orbico, care a contribuit cu Orbico și Orbico Beauty. Această uniune a consolidat poziția companiei pe piața internă, permitându-i să servească o gamă largă de clienți, de la mari lanțuri multinaționale de retail până la farmacii, comercianți locali și antreprenori B2B.
Cu peste 2.100 de angajați, Interbrands Orbico este un pilon al economiei locale, furnizând soluții eficiente de distribuție și logistică pentru o diversitate de parteneri comerciali. În peisajul distribuției de bunuri de larg consum din România, primii zece jucători au înregistrat împreună o cifră de afaceri de 14,4 miliarde de lei în 2023, iar Interbrands reprezintă mai mult de 40% din această sumă totală, consolidându-și astfel poziția dominantă pe piața locală.