Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Realitatea Sociala

Nu a fost introdusa o sursa

Andreea Filipescu

305

Disney pregătește o nouă trilogie Star Wars cu Simon Kinberg la timona

Disney și Lucasfilm sunt într-un nou proiect de amploare, pregătind o trilogie de filme Star Wars care ar putea adânci și mai mult universul legendar al francizei. Potrivit unor surse, Lucasfilm a încheiat un acord cu Simon Kinberg pentru a dezvolta aceste filme, care vor fi produse de el alături de Kathleen Kennedy, șefa Lucasfilm. Trilogia va cuprinde Episoadele 10-12 din Saga Skywalker, continuând povestea începută de George Lucas în 1977.

Totuși, surse din interior au semnalat că nu Kinberg va continua povestea Skywalker, ci va lansa o nouă sagă. Aceasta va face parte dintr-un plan mai larg de dezvoltare al unor proiecte Star Wars, alături de regizori precum James Mangold, Sharmeen Obaid-Chinoy, Taika Waititi și Donald Glover, care lucrează deja la noi filme și serii din acest univers.

Deși detaliile rămân confuze, și Lucasfilm sau Disney nu au făcut comentarii oficiale, informațiile au fost confirmate de publicațiile Deadline și Variety. Kinberg are o legătură strânsă cu franciza Star Wars, el având un aport important în crearea serialului de animație „Star Wars Rebels”, care a fost difuzat între 2014 și 2018 și a fost nominalizat la premiile Emmy. De asemenea, Kinberg a fost consultant pentru „Star Wars: The Force Awakens” (2015), regizat de J.J. Abrams, care a marcat revenirea francizei pe marile ecrane.

Următorul proiect al francizei Star Wars este serialul „Star Wars: Skeleton Crew”, care va debuta pe platforma Disney+ în curând, așteptându-se să adâncească și mai mult povestea acestui univers vast și iubit de fani.

Realitatea Sociala

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025